Uppdrag

Läs och ansök om uppdraget

Organisations logotyp

2025-04-04

Ärendehanteringstjänst

N/A
Produkt
2025-05-05 - 2030-05-03
Deadline: 2025-05-02

Uppdragsbeskrivning

Idag används DF Respons av kommunens samtliga förvaltningar och tillämpas för ärendehantering av tex synpunkter, felanmälan, kränkande behandling, anmäla och hantering av oegentligheter, avvikelsehantering inom vård och omsorg, klagomål enligt skollagen med mera.

Haninge kommun önskar avropa DF Respons eller likvärdigt system. Om likvärdig utrustning erbjuds är det anbudsgivarens ansvar att bevisa likvärdigheten. Haninge kommun förbehåller sig rätten att bedöma likvärdighet.

Avropsförfrågan omfattar licenshantering samt underhåll och support av programvaran DF Respons med specificerade moduler samt tillhörande konsulttjänster

Beskrivning: Säkra nytt avtal för kommunövergripande system för att hantera: Synpunktshantering

Felanmälan (extern för medborgare och intern för anställda)
Avvikelsehantering inom vård och omsorg
Kränkande behandling
Visselblåsarfunktion (anmälan av oegentligheter)
Delade kartläggningar
Anmälan och utredning av frånvaro
Ansökan om modersmålsundervisning
Ansökan om studiehandledning
Olycksfall och tillbud barn/elev
Tilläggsbelopp
Haningeförslag
Elevanteckningar/Projektsynpunkter
 

Kontraktet kommer att löpa i två (2) år med möjlighet till förlängning med 1 + 1 + 1 år.

Skallkrav

  • Intresserad?

Börkrav

  • Intresserad?

Skicka in ansökan

Organisations logotyp

2025-04-04

Ärendehanteringstjänst

N/A
Produkt
2025-05-05 - 2030-05-03
Deadline: 2025-05-02

Kontaktperson

Motivering av lämplighet för uppdraget

Skallkrav

  • Intresserad?

Börkrav

  • Intresserad?

Bifoga CV och/eller andra dokument