Uppdrag

Läs och ansök om uppdraget

Organisations logotyp

Statens servicecenter

2025-05-09

Service och support till system Public 360°

Sverige
Distans
N/A %
Produkt
2025-07-01 - 2029-07-01
Deadline: 2025-06-04

Uppdragsbeskrivning

Avropet syftar till att tillgodose Statens servicecenters behov av underhåll och support, förvaltning, uppgradering, licensförsörjning, utbildning och utveckling
gällande myndighetens befintliga system för diarium med ärende- och dokumenthantering - Public 360° som funnits på myndigheten sedan 2018.
Vid behov ska ny funktionalitet kunna utvecklas och implementeras.

Myndigheten behöver också stöd i att möjliggöra integrering av andra verksamhetssystem inom myndigheten till Public 360° samt att se över hur interna
arbetsprocesser kan utvecklas och stödjas med hjälp av systemet. Myndigheten har ett pågående arbete med ett brett införande av systemet i verksamheten
vilket ger behörighet till medarbetare att arbeta självständigt i handläggarrollen.

Det ska finnas möjlighet att avropa utbildning i systemet vid behov.

På sikt finns behov av funktioner för att kunna exportera information till ett kommande fristående system för bevarande (e-arkiv).

ID: 2025-00113-2.3.1

Ramavtal: Kammarkollegiet - Programvaror och tjänster - Programvarulösningar (23.3-8027-21)

Skallkrav

  • Intresseanmälan

Börkrav

Skicka in ansökan

Organisations logotyp

Statens servicecenter

2025-05-09

Service och support till system Public 360°

Sverige
Distans
N/A %
Produkt
2025-07-01 - 2029-07-01
Deadline: 2025-06-04

Kontaktperson

Motivering av lämplighet för uppdraget / Övriga kommentarer

Skallkrav

  • Intresseanmälan

Börkrav

Bifoga CV och/eller andra dokument